به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران؛ در راستای تکریم اربابرجوع و تسهیل در روند رسیدگی به مطالبات جامعه هدف، در این برنامه خدامعلی نورانی، رئیس اداره بهزیستی شهرستان شهریار، به صورت مستقیم و چهرهبهچهره با مددجویان تحت پوشش و سایر مراجعان دیدار و گفتوگو کرد.
در جریان این دیدار، مراجعان مسائل، مشکلات و درخواستهای خود را مطرح کردند و رئیس اداره بهزیستی شهریار نیز با استماع مطالبات آنان، دستورات لازم را برای بررسی و پیگیری موضوعات از سوی واحدهای تخصصی صادر کرد.
برگزاری ملاقاتهای مردمی در قالب سهشنبه پاسخگویی با هدف تسریع در رسیدگی به درخواستها، افزایش تعامل با جامعه هدف و ارتقاء کیفیت خدماترسانی به مددجویان انجام میشود.












نظر شما